Vitajte

Tipy

Občerstvenie

Služby

Hostinec Manín - (042/4381354) Najbližšia krčma pri VN Pov.Teplá (5 min. pešo). Za Považskou Bystricou v smere na Žilinu je na pravej strane autobazár, pri ňom je odbočka na Považskú Teplú. Na začiatku tejto mestskej časti je hostinec veľkým dvorom. Čapujú tam Topvar 12st. za 16 Sk alebo Topvar 10st za 14 Sk, kofolu.. Je tam čisto, stoly pre 4 osoby, sedieť sa dá v lete aj vonku. Majú tam biliard, stolný futbal a televízor, WC. Cez deň tam nebýva veľa ľudí, k večeru sa to naplní viac. Často sa tam zastavujú výletníci z  Manínskej tiesňavy na bicykloch. Je tu problém parkovať, pred krčmou je 4-5miest, inak treba nechať káru 50m ďalej pri tamojších potravinách.

Reštaurácia Tiesňava – (042/4381525; 11,00h-22,00h) Kto by sa chcel aj najesť, môže zájsť až na koniec Považskej Teplej v smere do Manínskej Tiesňavy. Peši je to od VN Považská Teplá ďaleko (20 min). Čaká vás priestranná reštaurácia so stolmi pre štyroch, celkom zachovaná, ktorú navštevujú hlavne kempisti zo susedného kempu. Majú tu čapovaný Budvar 10 st 21,00 Sk, Zlatý Bažant fl 12 st 23,00 Sk, Corgoň fl 12 st 22,00 Sk, Corgoň fl 10 st 18,00, Staropramen fl 10 st 23,00 Sk. Väčšinou býva poloprázdna, majú tam aj biliard, WC. Veľké parkovisko je pred reštauráciou.

Pohostinstvo Udiča – (6,00h -22,00h) Neďaleko od VN Pod Dubovcom je odbočka na Udiču, Maríkovú. V strede obce Udiča sa nachádza krčma (15min pešo), v ktorej sa čapuje Kelt  30,- Sk, Kvasinkové  20,- Sk, Corgoň 10 st 16,- Sk a Sitňan tm 10 st 18,- Sk. Okrem toho sa tu dá aj najesť. Vzduch je mierne zamorený, no inak je tam dobré posedenie. Majú tam aj biliard a futbal a WC.

Milochov -  V strede Milochova je klasická krčma typu – miestny dom kukltúry. Čapujú tu Topvar 12, kofolu. Posedenie je to najklasickejšie, stôl a 4 jedálenské stoličky okolo. Zvyčajne tu stretnete miestnych štamgastov, no jeden dva stoly sú cez deň voľné. Keď nie, vonku je pod lipou celkom fajn, okolo pobehujú deti a dohliadajú na ne čakajúce ženičky. Ak lovíte v zátoke priehrady VN Nosice - Cerov, t. j. na opačnom brehu ako sú Kúpele Nimnica, je to asi 10min peši. Nič lepšie tu nenájdete.

Reštaurácia Kotva – Ak lovíte na VN Nosice v oblasti pri Kúpeľoch Nimnica, máte možnosť navštíviť reštauráciu  priamo v  Hoteli Neptún alebo viacero okolitých zariadení. Pod hlavnou cestou ktorá ide okolo kúpeľov sa priamo pri vode nachádza Reštaurácia Kotva. Čapujú tu Topvar 12 a môžete sa tu aj najesť. Dá sa k nej zísť s autom a je tam aj parkovisko. Z reštaurácie je pekný výhľad na priehradu. Reštaurácia bude znovu otvorená už od konca apríla.

Chata pod lesomje reštaurácia zašitá nad kúpeľmi v lese. Dostanete sa k nej, ak odbočíte z hlavnej cesty pri Kúpeľoch Nimnica smerom k hotelu Neptún, prejdete popred neho a zľava ho obídete po úzkej ceste smerom do kopca, v ostrej zákrute odbočíte doprava a po 200m prídete priamo k chate. Je to romantické miesto, čapujú tu Kozla 10. Reštaurácia je malá no môžete si na určitý čas zarezervovať stôl a dobre sa tu najesť, príprava jedla trochu trvá no je tu čo obzerať. Od priehrady VN Nosice je to peši asi 15min.

Reštaurácia  J-klubv Jasenici je dobré miesto na obed, v prípade že lovíte na Hričovskom kanáli pri mestkých častiach Podvažie, Šebešťanová alebo na VN Mikšová, rsp. na Váhu č.11 za Podvažím (je tam most cez Hričovský kanál). Z hlavnej cesty z Považskej Bystrice cez Pov. Podhradie do Bytče odbočíte pri Podvaží smerom do hôr do Jasenice. V strede Jasenice je autobusová zastávka, krčma, most cez potok, tam odbočíte doľava a po 50m ste pri Obecnom úrade Jasenica a Reštaurácii  J-klub v pravo. Parkovisko je vedľa reštaurácie. Je tam 6 boxov na sedenie po 5 ľudí, vonku WC. Chodia sem na obedy aj ľudia z  Považskej Bystrice. Čapujú tu Topvar 12 a obslúži Vás sám majiteľ. Od Odbočky z hlavnej cesty Do Jasenice je pešo ďaleko (25min).

Krčma pod HradomAk lovíte na Hričovskom kanáli alebo na Váhu č.11 pri Považskom Podhradí, najlepšie miesto na občerstvenie je v Krčme pod Hradom, ktorá sa nachádza Na konci miestnej časti Považské Podhradie 200m za Kostolom pri hlavnej ceste pod Považským hradom. Čapujú tu Kozla 12 . Majú tu JUBOX, biliard, WC. Je tam veľa miesta a cez leto je vonku príjemné posedenie pod slnečníkmi. Pri krčme sú 3-4 miesta na parkovanie.